19-2363原典訳「天界の秘義」創世記? ( 宗教 )

19-2363原典訳「天界の秘義」創世記Ⅱ

2363. `Educam quaeso eas ad vos': quod significet beatitudinem ex illis, nempe ex affectionibus boni et veri, constat a sensu eorum verborum, cum praedicantur de affectionibus, quae per `filias' hic intelliguntur. Quod ipsam rem attinet, nempe quod beatitudo e felicitas solum sit in affectione boni et veri, alte ignorant omnes qui in malo et ejus jucundo sunt; beatitudo in affectione boni et veri illi: apparet vel sicut quoddam nullum, vel sicut quoddam triste, quibusdam ut quoddam dolorificum, immo ut mortiferum; genii et spiritus infernales tales sunt; putant hi et credunt, si illis auferretur jucundum amoris sui et mundi, consequenter malorum inde, quod nihil vitae ii: superesse possit; at cum iis ostenditur quod tunc ipsa vita cum beato et felici incipiat, triste quoddam ex jactura sui jucundi sentiunt {1} et cum adducuntur inter (c)eos qui in tali vita sunt, dolor et cruciatu eos occupat; praeter quod tunc quoque sentire incipiant in se cadaverosum quoddam ac dirum infer

nale, quare vocant caelum in quo illud beatum et felix, suum infernum, et quantum se a facie Domini removere et abscondere possint {2}, aufugiunt. [2] Quod tamen usque omne beatum et felix consistat in affectione boni quod est amoris et charitatis, (c)ac veri quod fidei, quantum hoc ducit ad illud, constare potest ex eo quod caelum, hoc est, vita angelica in eo consistat, tum quod ab intimis afficiat, quia per intima influit a Domino, videatur n. 540, 541, 545; tunc etiam sapientia et intelligentia intrat et opplet ipsius mentis adyta, et incendit bonum caelesti flamma, (c)et verum caelesti luce, et hoc cum perceptione beati et felicis, de qua non nisi quam ineffabile praedicari potest; qui in hoc statu sunt, ii percipiunt quam nulla et quam tristis et quam lamentabilis vita sit illorum qui in malis amoris sui et mundi sunt. [3] Sed ut sciat homo qualis haec vita sit respective, nempe vita amoris sui et mundi seu, quod idem, vita fastus, avaritiae, invidiae, odii, vindictae, immiser

icordiae, adulterii, qui aliqua ingenii dote pollet, characterem alicujus illorum sibi faciat, aut si possit, coram se, secundum ideas quas ab experientia, scientia et ratione de illis capere possit, depingat, tunc videbit quantum instat describendo vel depingendo, quam horrenda sint, et quod sint formae diabolicae in quibus nihil humanum; ejuscemodi formae fiunt omnes illi post mortem qui jucundum vitae in talibus percipiunt, ac eo horribiliores quo plus jucundi: [4] vicissim autem si characterem sibi faciat amoris et charitatis, aut quoque per formam sibi illum exprimat, videbit quantum instat describendo aut delineando, quod forma sit angelica, plena beatis et pulchris, in qua caeleste et Divinum. An quisquam credere possit quod binae illae formae simul esse possint; et {3} quod exui diabolica illa forma, et transcribi in formam charitatis queat, et hoc per fidem, cui contraria est vita? Post mortem enim manet unumquemvis vita seu, quod idem, affectio; secundum hanc est (o)tunc o

mnis cogitatio, proinde fides, quae se sic manifestat qualis corde fuerat.

2363. `Educam:引き出す、連れ出す、(接続法一人称単数現在)quaeso:どうか、懇願する、(一人称単数現在)eas:彼女達を、ad:〜に、〜へ、vos'::あなた達へ、quod:こと、それ、そのこと、significet:意味する、beatitudinem:幸福、至福、ex:〜から、〜により、illis,:それらから、彼女達から、nempe:正確には、即ち、ex:〜から、〜により、affectionibus:情愛、boni:善、et:〜と、および、veri,:真理、constat:知られる、明らかである、a:〜から、〜により、sensu:意味、eorum:それらの、彼らの、verborum,:言葉、語、cum:その時、その場合、praedicantur:言われる、属性付けられる、de:〜について、affectionibus,:情愛、quae:それらは、そのことらは、per:〜を通して、〜によって、`filias':娘達、hic:ここに、この場に、intelliguntur.:意味される、

Quod:quod〜attinet: 〜については、〜に関しては、ipsam:そのもの、それ自身、rem:事柄、物事、attinet, nempe:正確には、即ち、quod:こと、それ、そのこと、beatitudo:幸福の状態、至福、e:〜から、〜により、felicitas:幸運、幸福、solum:だけ、のみ、sit:ある、in:〜の中、〜において、affectione:情愛、boni:善、et:〜と、および、veri,:真理、alte:徹底して、根本的に、ignorant:知らない、気付かない、omnes:凡ての、全体の、qui:その者達、in:〜の中、〜において、malo:悪、et:〜と、および、ejus:それの、彼の、jucundo:愉快、楽しい、sunt;:ある、beatitudo:幸福の状態、至福、in:〜の中、〜において、affectione:情愛、boni:善、et:〜と、および、veri:真理、illi::それに、彼に、apparet:現れる、見える、vel:vel〜vel、〜か〜か、一つには〜一つには〜、sicut:〜の如

く、〜のように、quoddam:ある種の、何らかの、言わば、nullum,:無意味の、重要でない、価値の無い、vel sicut:〜の如く、〜のように、quoddam:ある種の、何らかの、言わば、triste,:憂鬱な、不快な、quibusdam:ある種の、いくつか、誰か、ある人達、何かあるもの、ut:〜のように、〜として、quoddam:ある種の、何らかの、言わば、dolorificum,:苦痛を引き起こす、痛い、immo:というよりは、それどころか、ut:〜のように、〜として、mortiferum;:死をもたらす、致命的な、genii:悪鬼、et:〜と、および、spiritus:霊達、infernales:地獄の、地獄的な、tales:このような、次ぎのような、sunt;:ある、putant:思う、信じる、hi:この者達は、et:また、そして、credunt,:信じる、si:もし〜なら、たとえ〜でも、illis:彼らに、auferretur:取り去られる、取り除かれる、jucundum:愉快、楽しい、喜ばしい、amoris sui:自己愛、et:〜と、および、mundi,:世俗愛、

consequenter:それ故に、従って、その結果として、malorum:諸々の悪、inde,:それ故、そこから、quod:こと、それ、そのこと、nihil:無意味、何も〜ない、無、vitae:生命、ii::彼らは、superesse:勝ったこと、擁護したこと、possit;:出来る、可能である、at:しかし、それに対して、cum:その時、〜で、iis:彼らに、ostenditur:現される、示される、quod:こと、それ、そのこと、tunc:その時、やがて、ipsa:そのもの、それ自身、vita:生命、cum:〜と一緒に、〜と、beato:幸福な、祝福された、et:〜と、および、felici:幸福な、幸運な、incipiat,:取り掛かる、起こる、始める、triste:憂鬱な、不快な、quoddam:ある種の、何らかの、言わば、ex:〜から、〜により、jactura:奪われること、犠牲、損失、sui:自分自身の、jucundi:愉快、楽しい、sentiunt:感じる、知覚する、{1} et:また、そして、cum:その時、その場合、adducuntur:導かれる、連\xA4

譴突茲蕕譴襦∀△譴胴圓ǂ譴襦\xA2inter:〜の中に、〜の間で、〜の間に、(c)eos:彼らを、qui:その者達、in:〜の中、〜において、tali:このような、次ぎのような、vita:生命、sunt,:ある、dolor:苦痛、悲嘆、苦悩、et:〜と、および、cruciatu:苦悩、苦しみ、eos:彼らを、occupat;:襲う、praeter:加えて、他に、更に、その上、〜を除いて、〜の他に、〜を超えて、そばを通って、通過して、quod:こと、それ、そのこと、tunc:その時、やがて、quoque:〜もまた、同じく、sentire:感じること、incipiant:始める、開始する、in se:本質的に、本来、cadaverosum:屍のような、死体のような、quoddam:ある種の、何らかの、言わば、ac:そして、〜と、infernale,:地獄の、地獄的な、quare:それ故に、vocant:呼ぶ、caelum:天界、in:〜の中、〜において、quo:それから、そのことから、illud:それは、beatum:幸福な、祝福された、et:〜と、および、felix,